08:00, 3 листопада 2020 р.
В Україні почав працювати контакт-центр із протидії коронавірусу
З понеділка, 2 листопада розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії COVID-19.
Відтепер за єдиним номером кожен мешканець України зможе отримати відповіді на будь-які питання, що стосуються коронавірусу.
Записи будуть автоматично фіксуватися у CRM-системі та надсилатися на розгляд до регіонів. Після отримання відповіді оператори самі будуть зв’язуватися з клієнтами. У випадках, якщо оператору буде потрібно зробити певні уточнення наданої інформації (наприклад, проконсультуватися з медичним працівником), він буде зобов’язаний зателефонувати повторно.
«Наприклад, ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, або отримати направлення на здачу аналізів чи комп'ютерну томографію. Або у вас виникли питання з ПЛР-тестування. Зрозуміло, що для того, щоб з'ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв'язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем, і потім надати вам цю інформацію», - підкреслив Міністр охорони здоров’я України Максим Степанов.
До роботи контакт-центру залучили 150 операторів. Дзвінки є абсолютно безкоштовними та прийматимуться цілодобово.
Номер телефону контакт-центру: 0-800-60-20-19
Читайте також:
Протягом доби COVID-19 забрав життя трьох мешканців Бориспільщини
В Бориспільському районі встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки
У Борисполі оголосили дострокові канікули
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
13:00
22 квітня
Куди сходити у квітні-травні в Києві: вистави з перцем, легендарне вар’єте і вечірки з карибським вайбом
Новини компаній
15:00
19 квітня
10:00
15 квітня
06:00
12 квітня
12:00
11 квітня
V'YAVA в Саду Бажань — осередок української культури під час війни й потужна підтримка ЗСУ
Новини компаній
13:00
10 квітня
12:00
10 квітня
Оголошення
13:40, 18 квітня
54
07:39, 17 квітня
4
09:17, 12 квітня
3
live comments feed...