«Історія на мільйон»: в Борисполі 30 пасажирів не довезли до літака

«Історія на мільйон»: в Борисполі 30 пасажирів не довезли до літака, Михаил

Вчора в аеропорту «Бориспіль» у обслуговуючої компанії «Аерохендлінг» сталася технічна накладка, через яку 30 пасажирів рейсу «Київ-Одеса» не потрапили на свій літак. Про це на своїй сторінці у соцмережі розповіла Олександра Коровник.

«На посадку в Києві прийшла вчасно. Була величезна черга, проходжу реєстрацію, заходжу в автобус і далі історія «на мільйон» — автобус катає нас по полю і повертає назад до терміналу. Водій каже: «Всі виходимо назад, літак без вас полетів». Як так могло статися? Повернулися на стійку реєстрації і ніхто нічого не знає, люди панікують, у когось  друзі, родичі вже відлетіли в Одесу», — розповіла пасажирка. 

«Історія на мільйон»: в Борисполі 30 пасажирів не довезли до літака, фото-1

Генеральний директор компанії «Aerohandling», яка обслуговувала рейс PS55, Олег Голохвастов приніс вибачення за ситуацію, що склалася і повідомив, що причиною збою в передачі інформації був стан здоров'я одного із співробітників компанії. За словами Голохвастова, у працівника стався мікроінсульт.

Тепер авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» має намір виплатити по 250 євро  компенсації і повернути вартість невикористаних квитків кожному пасажиру рейсу PS55 «Київ-Одеса» від 26 травня. В МАУ підкреслили, що по цій ситуації наразі ведеться службове розслідування, крім того, авіакомпанія готує претензію на адресу обслуговуючої компанії «Аерохендлінг» з приводу ситуації, яка виникла 26.05.2019р..

Нагадаємо, як повідомляв сайт 4595.com.ua,  в Борсиполі крадії «обчистили» камеру схову в супермаркеті.

Читайте також:

«Обіцяли дуже якісну підробку»: іноземка намагалась обдурити прикордонників

Бориспільських поліцейських звинуватили в бездіяльності щодо нарко-реклами у місті

АЕРОПОРТ БОРИСПІЛЬ АЕРОХЕНДЛІНГ
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі