Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!

Привертає, дарує емоції, перенаправляє до джерела - все це про сучасну зовнішню рекламу та її технології. Хочете знати, як може «спрацювати» ваша реклама на просторах України та хто здатний професійно втілити ваші ідеї в життя? Виділіть декілька хвилин на цю статтю, щоб знати тенденції, працювати з лідерами і бути в тренді цілий рік.

Артем Бургасов,

директор компанії Outdoor.ua: "Важливо знати тенденції ринку".

За даними вітчизняних і зарубіжних дослідників, в останні роки обсяг зовнішньої реклами виріс на 4,5%, тоді як витрати на рекламу по телебаченню, радіо та в друкованих медіа йде на спад. Більш того, статисти компанії IPG Mediabrands впевнені, що в найближчі роки близько 70 країн світу буде витрачати на «наружку» на 6,5% більше.

Протягом найближчих чотири роки (2020-2023 рр.) Дохід ринку зовнішньої реклами буде збільшуватися в середньому на 2,8% на рік. В цей час загальні витрати брендів на традиційні нецифрові медіа будуть знижуватися на 1,7% в рік.

Як вказують експерти, однією з причин зростання зовнішньої реклами є її здатність забезпечити розміщення бренду в «безпечному» оточенні, в той час як цифрові медіа можуть публікувати оголошення рекламодавців в неналежному контенті. Подальшому розвитку сегмента буде сприяти й збільшення кількості цифрових щитів. З 2019 по 2023 р. витрати брендів на цифрову зовнішню рекламу будуть рости в середньому на 12% в рік.

Таким чином, зовнішня реклама - це найзатребуваніша і найефективніша реклама. Сьогодні це останній рекламний формат, який споживачі не можуть пропустити або заблокувати. І він досі може дотягнутися до молодих активних городян.

Ефективну добірку адресної програми й планування можете здійснити прямо зараз перейшовши за цим посиланням outdoor.adv.vg або зателефонувавши +38 (050) 322-32-04.

Павлов Владислав,

засновник і власник компанії: "Працювати з кращими це важливо!"

  • Компанія Outdoor.ua - це національний оператор зовнішньої реклами України.
  • Компанія Outdoor.ua - це 500 рекламних площин по Запорізькій області.
  • Компанія Outdoor.ua - це 20 років розвитку, 25 співробітників, довгострокове співробітництво з підрядниками і партнерами в різних містах.

Я назву просто 5 причин, чому клієнт обирає оператора зовнішньої реклами Outdoor.ua:

1. Структура компанії забезпечує професійне вирішення завдань, як рекламних агентств, так і прямих клієнтів.

2. Тут працюють експерти з багаторічним успішним досвідом в сфері зовнішньої реклами.

3. Рекламна кампанія планується з розрахунком ефективності та охоплення аудиторії.

4. Пропонуються стандартні і нестандартні вуличні рекламоносії, на транспорті і всередині будівель.

5. Тут цінують Ваш час і завжди знаходяться на зв'язку онлайн. Для зручності клієнтів, процеси покупки носіїв зовнішньої реклами та звіти автоматизовані.

Сьогодні компанія Outdoor.ua впевнено входить на рекламний ринок Запорізької області.

Сергій Недоступ,

ТОП менеджер відділу оренди рекламних комунікацій компанії.

"Парк рекламних конструкцій компанії представлений сьогодні так":

Сітілайти - рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням. Двосторонній або односторонній бокс габаритними розмірами (1,2 х 1,8 м) може кріпитися як до стіни, так і до будь-якої витримує його вага конструкції, що дозволяє розміщувати його на будь-якій потрібній вам території.

Даний вид зовнішньої реклами є одним з найпростіших в установці і не вимагає значних витрат на виробництво. До того ж це відмінний спосіб розміщення реклами з цілодобовим графіком роботи.

Зупинкові комплекси - це конструкції, призначені для очікування громадського транспорту. На відміну від звичайних, зупинкові комплекси компанії Outdoor.ua відрізняються сучасним дизайном і відмінною якістю. До того ж вони мають високу економічною ефективністю у зв'язку зі зручним місцем розташування в зонах великої концентрації потенційних клієнтів. Тут передбачені рекламні поля для розміщення комерційної інформації. Компанія забезпечує регулярне технічне обслуговування конструкцій.

Бігборди - інформаційні рекламні щити, які розміщуються уздовж доріг і магістралей масового користування. Їх основне завдання - привертати увагу водіїв і пасажирів проїжджаючого автомобіля. В даному випадку жителів приваблює яскравість і креативність реклами. Рекламодавці відзначають наступні плюси:

- універсальний формат для проведення будь-яких типів рекламних кампаній;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- можливість проведення міських рекламних кампаній;

- ефективний вплив на транспортні й пішохідні потоки;

- можливість використання щита в якості покажчика.

Євген Козлюк,

Спеціаліст відділу оренди компанії Outdoor.ua.

Холдери - банери на опорах вуличного освітлення. Це легка і відносно недорога рекламна конструкція, що закріплюється на опорах ліній електропередач. За рахунок частого повторення реклама за допомогою холдерів має накопичувальний ефект. А реклама, що часто зустрічається гарантовано буде помічена навіть в умовах завантаженості дороги іншою «наружкою».

Холдери можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Можливо також застосування сітловідбивальної плівки, що в свою чергу забезпечить читаність реклами в темний час доби.

Автоборди - двосторонні рекламні щити, закріплені на спеціальному автопричепі. Автоборд рухається за легковим автомобілем за тими маршрутами, які визначаєте Ви. Реклама розміщується на обох площинах, абсолютно ідентичних між собою.

Переваги такого виду реклами:

- вибір місця і часу експонування реклами регламентується замовником через узгодження маршрутів (за затвердженою схемою стоянок);

- оренда автоборда, починаючи від одного дня в різних районах міста. Час теж може бути змінено за Вашим бажанням;

- можливість розміщувати рекламне зображення на банері або папері;

- привернення уваги постійним рухом і попаданням в поле зору аудиторії;

- партнерська програма для торгових центрів і мереж;

- фотозвіт може бути надано про кожну годину роботи автоборда.

Більш того, розмір автоборда можна порівняти з бігбордом, а розміщується він на рівні очей пішоходів і водіїв.

Піллари - рекламні конструкції з трьома площинами, які дозволяють охопити всю пішу цільову аудиторію.

Це зручний формат для:

- проведення рекламних кампаній та анонсів;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- використання в якості покажчика.

Навігатори - покажчики, які можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Встановлюються на вулицях міста, щоб направити людей в потрібному вам руслі. Мережа навігаторів розміщена по всьому місту для того, щоб ви не залишилися непоміченими. При цьому ви понесете мінімальні витрати на дешеве розміщення і друк рекламного матеріалу. Безумовний плюс навігаторів в простому сервісі, частоті, необмеженому терміні розміщення реклами та, як результат, в обхваті цільової аудиторії.

Домери - проєкт, який об'єднує інформаційні конструкції на під'їздах житлових будинків в єдину інформаційну площадку.

Переваги даних площин:

- централізоване розміщення;

- захисне скло;

- власний відділ внутрішнього контролю;

- швидке розміщення рекламного матеріалу з 100% фотозвітом.

Завдяки рекламі на домерах, ви отримуєте щоденний контакт зі своєю цільовою аудиторією. Регулярно бачачи ваше оголошення, мешканці постійно згадують про вас і сприймають вашу інформацію особисто, як персональну пропозицію.

Ольга Нещеткіна,

фахівець відділу оренди компанії Outdoor.ua, баінгова група.

Компанія Outdoor.ua запрошує в свою мережу нових клієнтів і партнерів. Обіцяємо ефективну співпрацю, комфортну ціну, висококласне обслуговування і приємні бонуси.

outdoor.adv.vg

+38 (050) 322-32-04 

Outdoor.ua зовнішня реклама
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Пригоди
Під час заходів контролю пасажирів, які прибули з Єревана, прикордонники довели громадянину Ірану обмеження щодо в’їзду в Україну, які діють стосовно іноземців. Однак чоловік, який прямував ще зі своїми двома товаришами, спробував надати прикордоннику три тисячі доларів хабара за перегляд рішення та сприяння в безперешкодному в’їзді на територію України. Іноземець повідомив, що, нібито, їде з метою працевлаштування. Прикордонники проінформували про порушни...
Кримінал
Різнокольорові прикраси з бурштину 32-річний громадянин Туреччини намагався вивезти з України до Іраку транзитом через Емірати. Для цього чоловік обрав спрощену систему – «зелений коридор», тобто засвідчив, що не має при собі предметів, заборонених чи обмежених до переміщення через митний кордон України. Однак в ручній поклажі іноземця було виявлено прикраси з обробленого каміння бурштину, що й дало підстави митникам ретельніше перевірити ще й його багажну...
Суспільство
Друзі, редакція 4595.com.ua щиро вітає вас з Днем народження нашого міста! Сьогодні хочеться від всієї душі побажати Борисполю процвітання та збагачення, а усім його мешканцям - миру і злагоди. Пишаймомя нашим містом, шануймо та бережімо кожен його куточок, адже воно того варте! Зі святом вас, бориспільці!
Пригоди
В четвер, 17 вересня о 14:30 до оперативно-диспетчерської служби надійшло повідомлення про загорання трав'яного настилу та дерев в межах с. Глибоке. Вже за 20 хвилин сталося займання трав'яного настилу в селі Щасливе. Того ж дня, о 17:42 сталося задимлення в житловому будинку у с.Чубинське по вул. Шевцової. По прибуттю на місце, рятувальниками було встановлено, що відбулося коротке замкнення електричної мережі без послідуючого горіння. Рятувальники провели...
Суспільство
«Нагадуємо громаді про необхідність дотримання соціальної дистанції та обов’язкову наявність захисних масок під час участі у заходах», - йдеться в оголошенні міськради. Читайте також: В Україні почала працювати гаряча лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті У Борисполі затримали зловмисника, що намагався «відкупитися» від слідчого В Борисполі сталася ДТП через п’яну громадянку
Суспільство
З 15 вересня в Україні почала працювати урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті за телефоном 1545 (далі вибрати 3). Лінія створена для інформування дітей і батьків про можливі ризики мережі, задля підвищення рівня обізнаності дітей, батьків та осіб, які їх замінюють, з питань запобігання та реагування на ризики, з якими діти можуть зіткнутися в Інтернеті. «Одним із викликів сучасності є попередження насильства над дітьми у різних йо...
Новини компаній
Відтепер за будівництвом нової об’їзної дороги до Трускавця можна спостерігати в онлайн-режимі. Завдяки новій камері відеоспостереження, яку компанія Qtek встановила у Модричах. 26 серпня стартувало масштабне будівництво нової дороги до Трускавця, яка з’єднуватиме місто-курорт із Дрогобичем та Львовом та замінить існуючу сьогодні, але офіційно перекриту ділянку дороги. На сьогоднішній день завершуються земляні та підготовчі роботи, на об’єкті щоденно працю...
Пригоди
У вівторок, 15 вересня о 09:22 до оперативно-диспетчерської служби надійшло повідомлення про пожежу на вул. Скіфській. По прибуттю на місце пригоди, рятувальниками було встановлено, що виникло загорання сміття поряд зі сміттєвими баками. Пожежу локалізовано о 09:46 та повністю ліквідовано о 10:10. До гасіння пожежі залучено 1 одиницю  пожежно-рятувальної техніки та 2 чоловіки особового складу. Причини виникнення пожежі наразі встановлюються. ГУ ДСНС Україн...
Пригоди
У вівторок, 15 вересня, близько 15-ї години до поліції надійшло повідомлення про автопригоду на перехресті вулиць С.Камінського та Льва Толстого. Прибувши на місце події, правоохоронці виявили два автомобіля з механічними пошкодженнями. Згодом патрульні з’ясували, що 38-річна водійка, керуючи автомобілем «Volkswagen», рухаючись вулицею С.Камінського та, виїжджаючи на нерегульоване перехрестя, не надала перевагу в русі авто «Chevrolet», що мав перевагу в ру...