Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!

Привертає, дарує емоції, перенаправляє до джерела - все це про сучасну зовнішню рекламу та її технології. Хочете знати, як може «спрацювати» ваша реклама на просторах України та хто здатний професійно втілити ваші ідеї в життя? Виділіть декілька хвилин на цю статтю, щоб знати тенденції, працювати з лідерами і бути в тренді цілий рік.

Артем Бургасов,

директор компанії Outdoor.ua: "Важливо знати тенденції ринку".

За даними вітчизняних і зарубіжних дослідників, в останні роки обсяг зовнішньої реклами виріс на 4,5%, тоді як витрати на рекламу по телебаченню, радіо та в друкованих медіа йде на спад. Більш того, статисти компанії IPG Mediabrands впевнені, що в найближчі роки близько 70 країн світу буде витрачати на «наружку» на 6,5% більше.

Протягом найближчих чотири роки (2020-2023 рр.) Дохід ринку зовнішньої реклами буде збільшуватися в середньому на 2,8% на рік. В цей час загальні витрати брендів на традиційні нецифрові медіа будуть знижуватися на 1,7% в рік.

Як вказують експерти, однією з причин зростання зовнішньої реклами є її здатність забезпечити розміщення бренду в «безпечному» оточенні, в той час як цифрові медіа можуть публікувати оголошення рекламодавців в неналежному контенті. Подальшому розвитку сегмента буде сприяти й збільшення кількості цифрових щитів. З 2019 по 2023 р. витрати брендів на цифрову зовнішню рекламу будуть рости в середньому на 12% в рік.

Таким чином, зовнішня реклама - це найзатребуваніша і найефективніша реклама. Сьогодні це останній рекламний формат, який споживачі не можуть пропустити або заблокувати. І він досі може дотягнутися до молодих активних городян.

Ефективну добірку адресної програми й планування можете здійснити прямо зараз перейшовши за цим посиланням outdoor.adv.vg або зателефонувавши +38 (050) 322-32-04.

Павлов Владислав,

засновник і власник компанії: "Працювати з кращими це важливо!"

  • Компанія Outdoor.ua - це національний оператор зовнішньої реклами України.
  • Компанія Outdoor.ua - це 500 рекламних площин по Запорізькій області.
  • Компанія Outdoor.ua - це 20 років розвитку, 25 співробітників, довгострокове співробітництво з підрядниками і партнерами в різних містах.

Я назву просто 5 причин, чому клієнт обирає оператора зовнішньої реклами Outdoor.ua:

1. Структура компанії забезпечує професійне вирішення завдань, як рекламних агентств, так і прямих клієнтів.

2. Тут працюють експерти з багаторічним успішним досвідом в сфері зовнішньої реклами.

3. Рекламна кампанія планується з розрахунком ефективності та охоплення аудиторії.

4. Пропонуються стандартні і нестандартні вуличні рекламоносії, на транспорті і всередині будівель.

5. Тут цінують Ваш час і завжди знаходяться на зв'язку онлайн. Для зручності клієнтів, процеси покупки носіїв зовнішньої реклами та звіти автоматизовані.

Сьогодні компанія Outdoor.ua впевнено входить на рекламний ринок Запорізької області.

Сергій Недоступ,

ТОП менеджер відділу оренди рекламних комунікацій компанії.

"Парк рекламних конструкцій компанії представлений сьогодні так":

Сітілайти - рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням. Двосторонній або односторонній бокс габаритними розмірами (1,2 х 1,8 м) може кріпитися як до стіни, так і до будь-якої витримує його вага конструкції, що дозволяє розміщувати його на будь-якій потрібній вам території.

Даний вид зовнішньої реклами є одним з найпростіших в установці і не вимагає значних витрат на виробництво. До того ж це відмінний спосіб розміщення реклами з цілодобовим графіком роботи.

Зупинкові комплекси - це конструкції, призначені для очікування громадського транспорту. На відміну від звичайних, зупинкові комплекси компанії Outdoor.ua відрізняються сучасним дизайном і відмінною якістю. До того ж вони мають високу економічною ефективністю у зв'язку зі зручним місцем розташування в зонах великої концентрації потенційних клієнтів. Тут передбачені рекламні поля для розміщення комерційної інформації. Компанія забезпечує регулярне технічне обслуговування конструкцій.

Бігборди - інформаційні рекламні щити, які розміщуються уздовж доріг і магістралей масового користування. Їх основне завдання - привертати увагу водіїв і пасажирів проїжджаючого автомобіля. В даному випадку жителів приваблює яскравість і креативність реклами. Рекламодавці відзначають наступні плюси:

- універсальний формат для проведення будь-яких типів рекламних кампаній;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- можливість проведення міських рекламних кампаній;

- ефективний вплив на транспортні й пішохідні потоки;

- можливість використання щита в якості покажчика.

Євген Козлюк,

Спеціаліст відділу оренди компанії Outdoor.ua.

Холдери - банери на опорах вуличного освітлення. Це легка і відносно недорога рекламна конструкція, що закріплюється на опорах ліній електропередач. За рахунок частого повторення реклама за допомогою холдерів має накопичувальний ефект. А реклама, що часто зустрічається гарантовано буде помічена навіть в умовах завантаженості дороги іншою «наружкою».

Холдери можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Можливо також застосування сітловідбивальної плівки, що в свою чергу забезпечить читаність реклами в темний час доби.

Автоборди - двосторонні рекламні щити, закріплені на спеціальному автопричепі. Автоборд рухається за легковим автомобілем за тими маршрутами, які визначаєте Ви. Реклама розміщується на обох площинах, абсолютно ідентичних між собою.

Переваги такого виду реклами:

- вибір місця і часу експонування реклами регламентується замовником через узгодження маршрутів (за затвердженою схемою стоянок);

- оренда автоборда, починаючи від одного дня в різних районах міста. Час теж може бути змінено за Вашим бажанням;

- можливість розміщувати рекламне зображення на банері або папері;

- привернення уваги постійним рухом і попаданням в поле зору аудиторії;

- партнерська програма для торгових центрів і мереж;

- фотозвіт може бути надано про кожну годину роботи автоборда.

Більш того, розмір автоборда можна порівняти з бігбордом, а розміщується він на рівні очей пішоходів і водіїв.

Піллари - рекламні конструкції з трьома площинами, які дозволяють охопити всю пішу цільову аудиторію.

Це зручний формат для:

- проведення рекламних кампаній та анонсів;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- використання в якості покажчика.

Навігатори - покажчики, які можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Встановлюються на вулицях міста, щоб направити людей в потрібному вам руслі. Мережа навігаторів розміщена по всьому місту для того, щоб ви не залишилися непоміченими. При цьому ви понесете мінімальні витрати на дешеве розміщення і друк рекламного матеріалу. Безумовний плюс навігаторів в простому сервісі, частоті, необмеженому терміні розміщення реклами та, як результат, в обхваті цільової аудиторії.

Домери - проєкт, який об'єднує інформаційні конструкції на під'їздах житлових будинків в єдину інформаційну площадку.

Переваги даних площин:

- централізоване розміщення;

- захисне скло;

- власний відділ внутрішнього контролю;

- швидке розміщення рекламного матеріалу з 100% фотозвітом.

Завдяки рекламі на домерах, ви отримуєте щоденний контакт зі своєю цільовою аудиторією. Регулярно бачачи ваше оголошення, мешканці постійно згадують про вас і сприймають вашу інформацію особисто, як персональну пропозицію.

Ольга Нещеткіна,

фахівець відділу оренди компанії Outdoor.ua, баінгова група.

Компанія Outdoor.ua запрошує в свою мережу нових клієнтів і партнерів. Обіцяємо ефективну співпрацю, комфортну ціну, висококласне обслуговування і приємні бонуси.

outdoor.adv.vg

+38 (050) 322-32-04 

Outdoor.ua зовнішня реклама
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Пригоди
В п’ятницю, 29 травня, близько 23-ої години, на 120 км автодороги Київ — Харків — Довжанський сталася автопригода. Водій вантажного автомобіля «DAF», ймовірно, заснув за кермом та здійснив зіткнення з вантажівкою «Mersedes-Benz», що рухався попереду в попутному напрямку. Внаслідок ДТП водія «DAF» шпиталізували. Керманич іншої автівки жодних травм не отримав. Патрульна поліція Борисполя Читайте також: Під Борисполем внаслідок ДТП загинула людина В Борисполі...
Пригоди
Сьогодні, 29 травня, об 11:12 до оперативно-диспетчерської служби надійшло повідомлення про пожежу на вул. Соцмістечко. По прибуттю на місце виклику, рятувальниками було встановлено, що з гаража йде дим, а ворота зачинені на замок. Щоб потрапити всередину, довелось руйнувати стіну. Після чого розвідка встановила загорання автомобіля «Nissan». За 20 хвилин вогонь повністю погасили. З задимленого гаража врятували його власника 1970 р.н. з ознаками отруєння п...
Кримінал
На Київщині затримали злочинне угрупування на чолі з кримінальним авторитетом на прізвисько «Буба». Зловмисники ґрунтовно підозрюються у скоєнні щонайменше 11 розбійних нападів на підприємства області, а сума завданого ними збитку сягає понад 1 мільйон гривень.   «Зловмисники ретельно готувалися до кожного нападу, прораховували шляхи відходу, обирали місця, де немає камер відеонагляду. За допомогою перук та накладних борід змінювали свою зовнішність, щора...
Кримінал
Останнім часом до поліції Київщини надійшла низка заяв та повідомлень про крадіжки з будинків. Під час проведення оперативно-розшукових заходів правоохоронці Броварського відділу поліції спільно з колегами з Бориспільщини за процесуальним керівництвом прокуратури встановили та затримали групу зловмисників. Ними виявилися троє іноземців, які три місця тому прибули до України і винаймали житло у Борисполі. Найстаршому злодієві 64 роки, його молоді поплічники...
Суспільство
Як повідомляють в Управлінні державного агентства рибного господарства у м. Києві та Київській області, з 31 травня 2020 року закінчуються обмеження, пов’язані з нерестовим періодом. У рибальський сезон на водоймах загального користування дозволяється вилов риби з берега та з човна вудками усіх видів, із загальною кількістю гачків не більше п’яти на рибалку та спінінгом з блешнею. Добова норма вилову становить 3 кг (або один трофей). Крім того, існують мін...
Кримінал
В міжнародному аеропорту «Бориспіль» працівники кримінальної поліції  Броварського відділу поліції спільно із сектором міжнародного поліцейського співробітництва поліції Київщини затримали зловмисника.  Відомо, що за скоєння шахрайських дій, передбачених  ч. 2 ст. 190 Кримінального кодексу України, 50-річному громадянину України суд призначив покарання.  Завдячуючи міжнародній співпраці правоохоронних органів зловмиснику не вдалося уникнути покарання. Ві...
Кримінал
Працівники слідчого управління спільно з Управлінням стратегічних розслідувань під процесуальним керівництвом прокуратури затримали заступника голови міста під час передачі йому хабара у вигляді договору купівлі-продажу квартири у місцевій новобудові. Крім того, правоохоронці затримали і посередника. Встановлено, що посадовець вимагав «подяку» за не перешкоджання у здійсненні будівельних робіт підприємцем. За свої послуги чиновник бажав отримати 30 тисяч д...
Суспільство
В середу, 27 травня, на початку 15-ої години на спецлінію «102» звернувся небайдужий громадянин з повідомленням, що на вулиці Грабовського невідомі привозять і викидають непотріб. Прибувши за вказаною адресою, правоохоронці виявили 23-річного водія на автомобілі «IVECO», що вивантажував сміття та відходи у не відведеному для цього місці. За фактом порушення інспектори склали на чоловіка адміністративний протокол за ст.152 (Порушення правил благоустрою) КУп...
Суспільство
В понеділок, 25 травня, на засіданні оперативного штабу з питань реалізації міської програми відпочинку та оздоровлення дітей міста було прийнято рішення заборонити роботу літніх таборів. Зокрема Пасенко Л.В., заступник міського голови, голова оперативного штабу, зауважила про те, що з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції організація оздоровлення та відпочинку дітей у літній період 2020 року потребує коректив. Так табори з денним перебуванн...